From art after Auschwitz towards a sociology of disrespect of Buchenwald
Resum
The aesthetic works of the Frankfurt School receive little attention
by contemporary sociology. However, the article shows the relevance
of aesthetic theory for a critical understanding of the social world.
Therefore, we introduce the contradictions presented by critical theory
of society especially after Auschwitz and we ask ourselves about
how to conceive the inconceivable when the tools of Enlightenment
are intrinsically guilty. Finally, we propose a mosaic of aesthetic
sociology of disrespect as an option to overcome the paradoxes
of Auschwitz. This procedure is related to the artistic production
around the concentration camp of Buchenwald.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Sense perjudici del que disposa l'article 52 de la Llei 22/1987 d'11 de novembre de Propietat Intel·lectual, BOE del 17 de novembre de 1987, i conforme a aquest, els/les autors o autores cedeix/en a títol gratuït els seus drets d'edició, publicació, distribució i venda sobre l'article, per tal que siga publicat a Debats. Revista sobre cultura, poder i societat.
Debats. Revista de cultura, poder i societat es publica sota el sistema de llicències Creative Commons segons la modalitat “Reconeixement – NoComercial (by-nc): Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faça un ús comercial. Tampoc no es pot fer servir l’obra original amb finalitats comercials”.
Així, quan l’autor/a envia la seva col·laboració, accepta explícitament aquesta cessió de drets d’edició i de publicació. Igualment autoritza Debats. Revista de cultura, poder i societat la inclusió del seu treball en un fascicle de la revista perquè es puga distribuir i vendre.